داشتن يک بيوگرافي اينستاگرام خوب باعث مي شود کاربر بدون فکر کردن روي گزينه “فالوو” کليک کند. چگونه يک بيوگرافي خوب بسازيد ؟ کافي است10 نکته اي که در اينجا توضيح مي دهم را بخوانيد!
خب، به جاي هدر دادن وقت بياييد در مورد چگونگي نوشتن بيوگرافي خوب در اينستاگرام صحبت کنيم.
بهترين بيوگرافي هاي اينستاگرام هميشه شامل توضيح مختصري درباره اين است که به عنوان يک شخص يا برند تجاري چه کسي هستيد. چندين روش و ايده متفاوت براي چگونگي انجام اين کار وجود دارد. خب، بياييد به چند مورد از آن ها بپردازيم.
يکي از ايده هاي خوب در نوشتن بيوگرافي اينستاگرام نوشتن کلمات خاصي است که شما را در يک خط توصيف مي کند و با اسلش (/) از هم جدا شده اند. اين روشي محبوب براي معرفي سريع خود به طرفدارانتان است. براي اينکه نمونه اي از اين شيوه نوشتن را ببينيد به حساب اينستاگرام زير نگاه بيندازيد:
اين ايده ازين جهت خوب است که تنها يک خط را در بر مي گيرد و خيلي واضح شما را به عنوان يک برند توصيف مي کند. در مثال بالا، اين شخص خودش را به عنوان “کمدين / بازيگر / نويسنده / کارگردان” توصيف مي کند.
نکته مهم
در مثال بالا اين شخص ويژگي هاي زيادي براي توصيف دارد. در نظر داشته باشيد که در ابتدا به آنچه که بيشتر از همه به آن علاقه منديد و يا به آن شناخته شده ايد اشاره کنيد.
به عنوان مثال، اگر بازيگري هستيد که دوست دارد کارگرداني و نوشتن را هم انجام دهد ، “بازيگر” را در اول توضيحات خود قرار دهيد. (بازيگر / کارگردان / نويسنده)
اگر در اينستاگرام يک تجارت يا برند تجاري داريد، در بيوگرافي اينستاگرام خود اقدام به ايجاد يک راه برقراري ارتباط با مشتري کنيد. گنجاندن سؤال در توضيحات براي علاقه مند کردن کاربران به خدمات يا محصولتان بسيار مناسب است.
نگاه کنيد که حساب اينستاگرام زير چطور از طرح سوال براي علاقمند کردن کاربران به کسب اطلاعات بيشتر درباره شرکتش استفاده کرده:
نکته مهم
بهترين بيوگرافي اينستاگرام براي مشاغل شامل يک جمله کوتاه است که به وضوح توضيح مي دهد که تجارتتان چه کاري انجام مي دهد. براي ايده گرفتن حساب اينستاگرام بالا را به دقت ببينيد.
براي اشخاص و اينفلوئنسر ها (به افراد شناخته شده و تاثيرگذار در شبکههاي اجتماعي اينفلوئنسر ميگويند.)، يک ايده خوب در نوشتن بيوگرافي اينستاگرام شامل عبارات توصيفي است که به شما کمک مي کند شخصا با طرفدارانتان ارتباط برقرار کنيد.
مي خواهيد به عنوان يک فرد تأثيرگذار در شبکات اجتماعي به مخاطبان خاصي برسيد که شما را به عنوان يک برند مي شناسند. چه چيزي شما را منحصر به فرد مي کند؟ چه چيز خاصي در مورد شما وجود دارد که باعث مي شود افراد بخواهند شما را فالوو کنند؟
بياييد در مورد اين موضوع يک مثال ببينيم. حساب کاربري زير تعلق به يک فرد تاثيرگذار است که در ايالت يوتا زندگي ميکند. بيوگرافي اينستاگرام او سرگرم کننده و قابل اعتماد است:
اطلاعات شخصي کمي از جمله ” نوشيدن هميشگي قهوه” به توصيف شخصيت شما کمک مي کند. به علاوه ، به ساير کاربران کمک مي کند تا با شما ارتباط برقرار کنند.
اينستاگرام به همه کاربران خود اين امکان را مي دهد که يک لينک در بيوگرافي اينستاگرام خود داشته باشند. اين کار را حتما انجام دهيد! اگر وب سايت داريد لينک آن را قرار دهيد! ويژگي “link in bio” يا همان ” لينک در بيوگرافي ” اينستاگرام يک راه عالي براي تبليغ وب سايت يا وبلاگ تجاري شما است.
من اين کار را هميشه انجام مي دهم. هر زماني که بخواهم وبلاگم را با فالوورهايم به اشتراک بگذارم تصويري از آن را در اينستاگرامم پست مي کنم و در قسمت توضيحات توضيح مي دهم که مقاله جديدم در مورد چيست، چگونه اين مقاله مي تواند به خوانندگان کمک کند، و به آنها مي گويم که چگونه آن را در وب سايتم پيدا کنند.
نگاه کنيد:
از آنجا که نمي توانيد لينک ها را در پست هاي اينستاگرام قرار دهيد، ميتوانيد در توضيحات عکس ها از عباراتي نظير :” براي رفتن به وبسايت به لينکي که در بيوگرافي نوشته شده برويد ” استفاده کنيد. در اينجا من به مردم توضيح مي دهم که براي خواندن مقالات و پست هاي ديگرم به وبسايتم مراجعه کنند.
بياييد دوباره بيوگرافي اينستاگرام قبلي را بررسي کنيم. خواهيد ديد که وي حساب توييتر خود را در بيوگرافي اينستاگرامش نوشته است:
درباره این سایت